fredag 6 november 2009

Veckan (skolveckan) som varit!:-)

I tisdags tog jag sprutan emot svininfluensan och det kändes knappt, fast sedan har jag haft ont i armen. På eftermiddagen så gick jag inte till Media eftersom dom väntade på att få ta sprutan. Så då stannade jag och Jennifer kvar på programmet istället för att gå dit. Vi satt bara framför datorerna medans dom andra jobbade xD Nädå bara skojar jag gjorde ett korsord med Sandra. Efter det så åkte vi bil till boendet.


I onsdags var jag med i ett test om balans och det var jätteroligtxD På kvällen så åkte vi till en pubb som heter Tuppens och åt tacosbuffé. När vi åt så satt jag med Andreas och Anki<3


Efter vi hade ätit så gick vi ut och tog lite friskluft. Sedan spanade vi efter killar eller iallafall jagxD För jag visste att det var två skitsnygga killar därxD Och jaag träffade båda snyggingarna flera gångerxD Kl. 19:00 åkte jag, Andreas och Anki tillbaka till boendet.


I torsdags jobbade jag med word på datorn på skolan på första och halva andralektionen. För resten av andra lektionen var jag på det där testet som jag också var på i onsdags.


Efter tredje rasten så var vi (blåa gruppen) i ateljen och då kom det två ifrån skoltidningen som skulle intervjua en ifrån varje program men ifrån omsorg blev det två som blev intervjuade och det var Eva och jag<3>

Jag lagar ju mat på torsdagar så jag gjorde kycklingsallad och skar mig så klart på tummenxD Men deet gick bra och efter maten så åkte jag på teorin. Det gick bra på teorin. Efter teorin så bakade jag och Anki. Vi bakade chokladmuffinsxD Dom blev väldigt godaxD Sedan var jag och Anki med varandra hela kvällen<3
Våra muffins ------------------------>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar