fredag 14 maj 2010

Konfirmation

9/5 = var Mikaels konfirmation och det var hur roligt som helst *stolt* fast den var i Ånge så det var lite långt att åka men men=) det var ganska många ifrån S-vall som kom iallafall=) Siv, Kicki, Anna, John, Tuva, Steve,Sofia och Inga - Lill var dom som kom upp ifrån S-vall =) Är så sjukt stolt över Mikael, Paulina, Carro o Emelie=)har massor med kort på dom=) dom var SÅ duktiga på att dansa street dance! Blev typ bara ännu mera stolt över dom då! Efter konfirmationen så åkte vi hem till Kölsillre och ät middag på Träffpunkten, vi åt ris, grönsaker och gryta som var/är jättegod. Efter vi eller det gjorde föresten Mikael före vi åt alltså öppnade presenterna som han hade fått. Han fick: ett halsband med ett kors(av mig!), en klocka(av Anna, John o Tuva), en slippsgrej(av faster, farmor, Steve o Sofia) tre blommor av olika folk. Det som var mäst beundransvärt var att Roger åkte med till kyrkan i Ånge och att han var kvar ganska länge efter vi hade ätit också, han gör oss förvånade ibland! Efter maten så lekte Tuva,John,Mikael och Axel lite eller okej ganska mycket^^ jag satt kvar och pratade med: Urban, Helén,mamma,Siv,Kicki,Berit,faster,farmor,Steve och Sofia. Det var inte så roligt så jag gick ganska snart och host hjälpte killarna att hålla koll på Tuva och Axel. Som vanligt så gick dom därifrån så fort dom såg att jag såg efter Tuva och Axel! Som vanligt alltså =)Jaja dom är väl inte lika duktig med små barn som jag är då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar