fredag 29 april 2011

övernattnign :D

har sovit över hos Paulina och Nella :'D det var lika kul som vanligt :) på kvällen så spelade jag och Paulina badminton eller vad det heter xD Gapskrattade ganska så mycket ;) fast vi fick typ bara tre träffar på dom xD sen gick vi in och såg på Big Brother och sedan gick vi och la oss och sov :) på dagen efter vaknade jag först 07:10 O.o och när jag kollar upp på sängen bredvid mig där Paulina låg och sov, man kunde tro att hon var vaken där hon låg och bara tok-glodde på mig! blev riktigt rädd då, somnade nog om efter ett tag. Sedan vaknade vi alla typ vid nio. Då gick jag och Paulina ner och klädde på oss och gick och åt frukost och när vi hade gjort det så gick vi ut och hoppade studsmatta och sen gick vi en liten sväng och pratade och sedan gick vi in och spelade lite sanning, procent och konsekvens och hade skitkul :D Efter ett tag kom Nella ner. Då startade jag, Paulina o Nella en film :) vi såg på den här filmen:


jag och Nella åt stekta makaroner och fläsk ;p det är så sjukt gött :D sen efter det så jagade vi Stina lite (deras moster) sedan åkte Stina och Bitte till Ånge. Då satt vi oss och såg på det här:
typ tjugo över två kom mamma och Mickz och hämtade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar