söndag 1 maj 2011

valborg 2011

först innan vi gick till brasan så åt vi tacos som vi inte har ätit på länge :) sen gick jag och Mikael ner till Strucken där brasan är och då träffade jag på min sötunge Paulina.Sedan efter ett tag så såg jag min gulleunge Axel Olsson snacka om att jag blev glad över att träffa honom igen :D snacka om att jag fick en bamsekram av honom! Gud vad jag älskar honom<3 sen efter ett tag så kom Jossan och var med mig och Paulina :) vi hade hur kul som helst, efter vi hade varit med varandra ett tag så kom Kari och Anita =) typ tio över tio gick vi en sväng och så hamnade vi hemma hos mig en sväng och då lämnade jag min kamera hemma och tog på mig ett par vantar typ :P när jag hade gjort det så gick vi tillbaka till brasan =) sen halv tio smällde dom raketer :P


Sen efter dom hade skjutit raketerna klart och efter några "små barn" hade skjutit klart sina raketer tänkte jag gå hem men då kom Axel fram till mig och sa: visst kan du följa med hem nu? så då gick han till sin mamma och frågade om jag fick följa med hem och hon sa ja. Jag var bara där en liten stund var ganska så trött och om Axel hade fått bestämma skulle jag nog ha fått sovit över hos dom :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar