torsdag 14 juli 2011

Joel Carlsson

visst saknar jag honom, men han kommer inte tillbaks hur mycket man än skriver på hans logg på Facebook att man saknar honom och vill att han ska komma hem men det hjälps inte hur mycket man än skriver för (vet att det låter hårt men) han kommer inte tillbaks till oss här iallafall jovisst så vill jag att han ska komma tillbaks, men jag vet att det inte går och om en person precis har lärt sig att leva med det som har hänt våran älskade Joel så skriver någon på hans logg på Facebook hur mycket dom saknar honom och sånt hur blir det då för den andra personen? Jo den personen får börja om att bearbeta det som har hänt och alla sina känslor och det är inte rätt tycker jag jag var med om det kanske tre eller två gånger och det var jobbigt vill jag lova. Visst så får man sakna honom och allt sådan men det gör inte så att han kommer tillbaks eller vad tycker alla ni där ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar