lördag 3 september 2011

hundutställning

idag blev det en hel dag i sveg med mamma och Gletta på hundutställning, var jättekul hela dagen =) kollade på massa olika som ställde men blev gladast när det var Rottweilernas tur i ring ett =D gick dit och kollade direkt =D


Rottisar är så jävla fiiiina!!! Me like <3 har nog en konstig smak va hundraser jag xD jag tycker om många raser som andra skulle säga är farliga, visst säger inte att dom inte är det för dom är så kraftfulla men varför kan man inte tycka att dom är söta/fina iallafall då? Nej för man ser bara det farliga i dom bläe :/ men nu tappade jag bort mig lite i det jag skulle skriva ju :P vi var på hundutställningen från typ halv tio till tjugo i tre, jag kollade rottisar, mamma gick med Gletta och det gick bra :P Gletta fick hp och blev bir valp men kom inte vidare men sak samma var väl det :P



lånar bilden av Lasse ;)

efter utställningen åkte vi på Dollar en sväng och handlade lite saker sedan stannade vi till i Ytterhogdal och mamma tankade och sedan köpte vi pizza och åkte hem och åt och sedan dess har jag suttit vid datorn och fixat lite saker :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar