torsdag 3 november 2011

andra november

idag eller det blir ju igår var jag med världens bästa Paulina =) eller jag sov över ifrån första november :) vi åkte först bil ett tag sedan gick vi in och var lite med hennes möss =D sedan sminkade vi oss som vampyrer =D gud så kul vi har det när vi gör sånt där tok =D sedan skrämde vi hennes storasyster o mamma =D sedan tvätta vi av oss sminket =) <3 vi har jämnt så himla kul :D sedan gick vi upp och pratade med mössen igen :)) sedan smsade vi med lite kompisar tills hennes mamma ropa o sa att det var mat :) vi åt spagetti och köttfärssås ;)) sedan efter det kollade vi kläder lite på nätet sedan gick vi upp och kollade på en film :D vi såg på the karate kid :D på slutet kom deras farmor upp och pratade med oss -.-' sedan fikade vi lite och sedan åkte vi ut med Opeln och sedan gick jag hem och samtidigt som jag gick så pratade jag med min älskling :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar