söndag 25 december 2011

jul =D

den 23/12 var jag och mamma och hälsade på Bertil och Kerstin och hade det lite mysigt :) Bertil är farfar till en  av mina "kompisar" men hon vill inte komma dit fattar inte varför :/ aja hennes förlust x)
igår den 24/12 har jag varit hemma o firat julen med mamma, lillebror, bonus pappa, bonus farmor o bonus farfar :D helt underbart alltså :D senare idag ska jag till Urban och Helen o fira jul igen :D  här kommer lite bilder på julklappar jag redan har fått :D fick också ett present kort på Birsta city av bonus farmor o farfar, ett par jeans o en kalender med snygga killar, men tycker inte att det är så mycket snygga killar med i dom nu -.-' här kommer bilderna iallafall:

dom skitfiiina örhängerna jag fick av lillebror :D



eltandborsten jag fick av Mats (bonus pappa)


min nya mössa jag fick av mamma :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar