måndag 9 april 2012

påsken i stora drag =D

har ju varit i Ljungdalen i påskhelgen och hade ju med mig datorn men kom såklart inte ut på internet förutom när jag kom ut på mobilen men det gick inte så jättebra det heller så har varit utan internet sedan i onsdags -.-' så därför har jag inte gjort några inlägg alls under påsken =) så nu kommer det jag har gjort på ett ungefär :) en dag följde jag med ut på fjället men pimlade inget eftersom jag hade migrän så jag satt bara inne i skoterpulkan och sov typ ;)) sedan resten av dagarna så var jag hemma, en dag så spelade jag och mamma skipbo hela förmiddagen och Berit och Mikael  kollade på och var som värsta sportkommentarer =D skrattade så tårarna rann ungefär =D  dagen efter sov jag till typ elva och hade så ont i magen så det inte var sant kollade på olika filmer på tv:en och så kollade jag på kvällen är din :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar