fredag 29 juni 2012

Dag med bästavän!!!

I onsdag var den bästa dagen på länge! Var med min bästis här hemma!  Absolut inget var förändrat mellan oss! vi gick ner till Eldnäset och pratade med Larsa och var där nere typ hela dagen och hade det grymt mysig! Det är ju tre km dit så då gick vi och pratade om precis allt! Har verkligen pratat av mig nu! När vi hade varit på Eldnäset ett tag så kom Kerstin och Bertil & Kerstins syster och kollade inne på Eldnäset en sväng, sen så höll jag och bästisen på & fotografera typ allt ;)) sedan efter ett tag som kom Emelie med sina fyra små troll! dom ropade "stor Frida" när dom såg mig, iallafall två av dom :)) så kollade jag och bästisen när barnen lekte och hade det roligt, en sväng satt vi på bryggan och hade det skönt, Emelie (mamma till barnen) och hämtade en stor sten och gick ut på bryggan, reagerade inte jag och bästisen så mycket på dock, så slängde hon ner den i vattnet framför oss och vi blev blöta så klart xD haha efter ett tag så fikade vi med Larsa & Emelie och alla barnen,  när dom (Emelie eller Larsa) reste sig på sidan dom satt så tippade vi över nästan x)
Tack för en toppen dag bästa vän! Det här måste vi göra någon mer gång & det vet jag att du tycker med! Glöm aldrig att jag finns här för dig oavsett vad, I love u <3




4 kommentarer:

  1. Fint på Eldnäset!! <3 /Mam

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder :) Hoppas du haft en bra dag o får en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :) hade en toppen dag & en trevlig kväll :) hoppas du hade det med

      Radera