måndag 15 oktober 2012

Bollnäs - Kölsillre 3/10 - 4/10

I onsdags åkte jag, Sofia, Clara, Evelina, Micke, Elin, Catharina och Ingela hem till mig =) vi stannade till i Ljusdal så vi fick shoppa lite :) jag köpte en grymt fin kofta på fifty fifty, har dock ingen bild på den ännu :P kommer nog snart eftersom jag verkligen älskar den! När vi kom hem till mig så fick dom andra träffa Bosi & Gletta (y) hundarna fick springa lös ett tag, jätteroligt att se :) hundarna sprang huller och buller om oss ;) Bosi sprang framför Sofia med världens fart och inte långt efter sprang Gletta bakom Sofia :P sedan gick vi in och kollade en sväng och så fick dom träffa Skrut :) haha alla backade då :P efter det så åkte vi till lägenheten och åt Tacos till middag :P Elin blev kär i Gletta :') Elin följde med när jag hämtade saker hemma för att få träffa Gletta :P vi spelade spel och greja i lägenheten på kvällen och hade det jättemysigt och bara va :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar