onsdag 16 januari 2013

Vänner

Är så himla glad att jag har mina underbara vänner =) skulle inte vara den jag är idag utan mina underbara vänner! Det är sant.
Det finns två sorters vänner kan man säga, dom som stannar kvar oavsett vad och dom som kommer och går som dom vill.
När jag har mina dagar då jag är helt inne i mig själv så finns dom alltid där när det behövs, inte alltid man behöver någon att prata med men bara veta att dom finns där om det behövs <3 mina vänner är guld värda för mig. Jag kan vara dålig på att höra av mig ibland men det betyder inte att jag inte bryr mig om mina vänner för det gör jag verkligen! Jag Älskar Er Mina Underbara Vänner<3

1 kommentar:

  1. tycker om dej med ;)<3<3<3 ja kanske inte är utav dom bästa men ja tycker om dej iaf bara för att du är du & att du är en härlig person :)<3<3<3 Jag bry mej om dej,de kanske inte märks men ja bry mej om alla mina vänner!

    SvaraRadera