fredag 15 februari 2013

Fuck cancer

Igår kväll efter jag hade sett på Beauty and the beast, efter jag pratat med mamma lite, så gick jag in på www.ungcancer.se och köpte en munktröja där det står Fuck cancer bak på ryggen! Kändes bättre än att gilla/dela bilder på facebook om det. Jag tycker att flera ska kolla in hemsidan & kanske till och med köpa något! För er som inte gillar munktröjor det finns massor av annat smått & gott som man kan köpa! Allt från tyg påsar till mobilskal ännu dock bara till iphone 4s/ iphone 4 om jag inte minns fel, men finns annat också! Så kolla gärna in där =) Bilden på munktröjan jag har köpt är lånad därifrån :)

7 kommentarer:

  1. Ja håller me dej de som står på tröjan för ja kände en som dog i cancer =(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. www.ungcancer.se heter sidan

      Radera
  2. varit in på sidan? (www.cancer.se) man kan köpa något där & då går lite av pengarna till forskning

    SvaraRadera
  3. ok tack för tipset!!! <3

    SvaraRadera
  4. jo nu var ja in på sidan & kollade/läste lite! bra att pengar går till forskning iaf!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shoppat något där? Tröjan jag köpte är så himla skön

      Radera