torsdag 2 maj 2013

några dikter

Allt är skit säger många, men det är bara skit om man tillåter det! Man klarar sig genom mycket mera än man tror! Så kämpa på alla!♥

jag visste det hela tiden men alla andra försökte att övertala mig att jag hade fel men det var dom som hade fel och jag hade rätt....

alla har känslor ingen är hård som sten. Alla har hjärtan i både kropp och själ. Alla är värda en egen liten värld. För alla är värda sin egen stora miljon, nej förresten alla är värda mer än tusen miljoner!♥


här är några dikter jag har skrivit ni får tolka dom precis som ni vill =)
gammal bild på mig men hittade ingen annan sitter vid datorn

3 kommentarer:

  1. Vacker ditk,ja blev nästan tårögd! Den dikten berörde djupt inom mej & ända till hjärtat <3<3<3
    jätte fin dikt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vilken av dikterna var det? Tack så mycket

      Radera
  2. Den sista dikten, Vsg så mycket :)

    SvaraRadera