torsdag 8 augusti 2013

Ordet kram

Okey mamma fick mig att tänka på lite olika saker igår kväll, det är ju många som skriver "kram" till många olika personer. Jag började iallafall tänka, till alla man skriver kram till om man verkligen kramar den personen när man ser den personen i verkligheten lixom skriva kram är en sak, men sen om man gör det när man träffar personen är en helt annan sak. Man kan skriva kram men i själva verket kanske man inte gillar personen är verkligheten. Måste erkänna att jag förmodligen har gjort så någon gång jag med men jag skriver oftast kram till dom verkligen kommer att krama när jag träffar dom personerna.

2 kommentarer:

  1. Håller med,ja skriver också bara kram till dom som ja verkligen kommer att kramas med men sen kan ja också skriva kram till nära vänner som bor långt bort för dom som bor långt ifrån mej & ja skriver kram till kommer att få en kram förr elr senare :)

    SvaraRadera