söndag 29 december 2013

Sova strax

Ska strax sova, vet att jag inte har skrivit så mycket på bloggen ett tag nu för det har varit så mycket hemma kring jul och allt. Har haft Storebror Linus och hans tjej Clare här annandagen och igår har varit så himla mysigt :) så kan ju säga att jag har haft en bra jul, har fått saker jag vill ha också :') idag har jag bara gått omkring i min One piece har inte orkat klä på mig riktigt + att jag har halkat igen så har himla ont i höger armen :( har sett på Step Up 3D ikväll och fy sjutton vad häftigt det var att se den i 3D! Men nu ska jag sova så godnatt alla :)
P.s. Skriver i ett bättre inlägg senare idag (söndag) om min jul och massa annat D.s.

3 kommentarer:

  1. Gillar hela ditt inlägg bortsett från att du har ont än!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det som jag skrev i det här inlägget var för jag halkade dagen förre

      Radera
    2. Jo ja förstod de

      Radera