onsdag 12 mars 2014

Skoter tur onsdag

För exakt en vecka sedan har jag varit och åkt skoter med Paulina, Kalle och Mikael (ja ni läser rätt vi fick med lillebror ut på tur) vi åkte först och hämtade Mikael i Kölsillre (jag & Kalle då) sedan åkte vi ut på sjön eller det som är nedanför fam Högberg då :P riktigt roligt var det! :D jag bakom Paulina och Mikael bakom Kalle. Vi grillade korv och grejade när vi kom ner först och sedan lyckades Mikael och Kalle (tror jag att det var) att övertala mig till att köra Paulinas skoter! Med Paulina bakom såklart :P Men jag har ju bara kört skoter en gång tidigare fast då satt ju mamma bakom, men då körde inte jag så här länge som jag gjorde idag! Hur roligt som helst! Sedan efter jag hade kört ett tag så stannade vi där Kalles skotern stod och då sa Kalle att det var middag uppe hos dom så då åkte vi upp till dom och åt middag. Vi hade roligt ett tag sedan åkte vi fyrhjuling hem till oss (mig och Mikael då) och kollade på 3D film men det var inte så mycket 3D i den oturligt nog :(

social?


jag kör!

samma här!
här igen! :D

3 kommentarer:

  1. Hur fick ni med er Mikael? Förvånad
    1.a bilden: skulle inte tro de va :P
    snygg skoter :) vad såg ni för film?

    SvaraRadera
    Svar
    1. mamma hade sagt till honom att han kunde åka med en sväng för att hitta på något med människor ist för att bara sitta vid datorn, haha nej precis ;P att den är :D vi såg på street dance i 3D =)

      Radera
    2. Bra sagt av henne :) å sen fick ju han också sej en rolig tur =) Nästan lika "social" som mej :P jättesnygg skoter ;) kul att ni såg den filmen :)

      Radera