torsdag 10 juli 2014

Söndagens middag

Här kommer två bilder ifrån förra söndagen, vi åt pulled pork (stavning?) jag hade ju pyrst en Coca Cola i våran pyrsmaskin (om ni vet vad det är) och smakat den,  gick och frågade lillebror om jag behövde mera cola smak och han smakade och sa att det var bra, vi satt oss och åt, jag smakade på colan jag hade i glaset (trodde jag) men tyckte att det smakade så konstigt, lixom som smaken man får i munnen efter man har ätit kakan kubb, jag funderade först: så här smakade den väl inte tidigare?  Sedan förklarade jag att man fick kubb smak i munnen efter drickan, efter ett tag så sa mamma samma sak, då kunde inte brorsan hålla sig längre :P han hade hällt upp av sin Dr. Pepper istället för Coca Colan ;) bläääääää jag som hatar Dr. Pepper -,-' 

1 kommentar: