onsdag 7 januari 2015

Svar på kommentar

Fick en kommentar på ett annat inlägg att jag skulle säga några eller någon serie som jag inte gillar,  så här kommer en "liten" lista på serier jag inte tycker om:

House
Csi
Grey's anatomy
Pretty little liars
Drop Dead Diva
Gossip girl
Glee
Make it or break it
The Vampire Diaries
Modern Family
White collar
The nanny
Lie to me
Welcome to Sweden
Downton Abbey
Sons of Anarchy
Supernatural

House: har jag sett på tidigare men nu avskyr jag den serien vet ej varför.

Csi: ser på dom andra csi men vanliga csi tycker jag helt enkelt inte om.

Grey's anatomy: har jag Aldrig fattat vad det är för mening att se på, okej är ju en läkareserie så man tycker ju att jag ska gilla den men, det är för Mycket Drama!

Pretty little liars: har jag aldrig heller fattat varför den är så bra.

Drop dead diva: fattade inte handlingen eller något i den här serien så nej.

Gossip girl: kom inte in i serien.

Glee: har aldrig gillat den här serien är som på Grey's anatomy för mycket drama, men kan lyssna på låtarna.

Make it or break it: fattade inte handlingen.

The vampire diaries: har aldrig fattat varför den här serien är så bra, lixom den har typ ingen handling eller spänning.

Modern family: har aldrig fattat den här serien har varit för rörigt i själva serien.

White collar: fattar nada av den här serien.

The nanny: klyschigare serie får man ju leta efter! Pappan faller för barnflickan? Kom igen!

Lie to me: aldrig fattat vad det går ut på det dom gör.

Welcome to Sweden: aldrig fattat vad serien går ut på och varför den har ett engelskt namn när den är på svenska.

Downton Abbey: fattar nada av den här serien.

Supernatural: jadu fattar nada av den här serien.

Jag är ju så här fattar jag inte handlingen på än gång eller kommer in i serien på gång så skiter jag i den serien.

5 kommentarer:

  1. TV-serien heter Welcome to Sweden eftersom det är en man från USA som flyttar till Sverige eftersom hans flickvän är från Sverige, de pratar både svenska och engelska i serien, dessutom så visas TV-serien även i USA.

    SvaraRadera
  2. Oj de var många serier du inte gillar jag är förvånad! Bara för att man inte hajar nån serie på en gång så kan man ge de en chans! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha kan inte gilla allt heller ;) haha missade du vad jag skrev längst ner? ;)

      Radera
    2. Ne de är sant :) nix de gjorde ja inte :) trodde att de var 5 serier du inte gillade men nej de är hela 17 st!

      Radera