söndag 19 april 2015

Paul Walker ♡

Igår innan jag la mig så såg jag på filmen Let's kill Bobby Z den är så bra ♡ med Paul Walker i huvudrollen såklart :P filmens handling kommer här:
Tim Kearney är en före detta soldat som sitter inne på livstid - utan några vidare framtidsutsikter. En dag får han ett erbjudande som han inte kan motstå: den hårdkokta detektiven Tad Gruzsa erbjuder honom frihet mot att han förklär sig i den beryktade knarkbossen Bobby Z kläder. Bobby Z ska ingå en hemlg byteshandel med en annan narkotikabaron. Vad narkotikabaronen inte vet är att Bobby Z i verkligheten är död...

Handlingen är lånad ifrån ginza.se :) om ni inte har sett den så rekommenderar jag den starkt ♡ älskar den här filmen ♡ 

Han är ju också med i filmen Into the blue där han spelar mot Scott Caan och Jessica Alba :) ♡

Men nu till en annan sak, har ni sett Paul Walker i något annat än atcion filmer filmer? Jag har då bara sett honom i en annan film än atcion filmer x) filmerna på första bilden har jag sett tycker om dom ♥ dom på andra bilden har jag inte sett men skulle vilja eller kanske inte "American Breakdown" för den verkade vara lite konsti, har sett trailern för den filmen. 

Någon som har sett Paul Walker i en annan atcion film än dom som jag har skrivit här? Kommentera gärna den filmens namn så kollar jag upp den :D även om ni har sett Paul i någon film som inte är en atcion film, filmen som jag har sett som inte är en atcion film med Paul är: She's All That ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar