fredag 19 juni 2015

Gröt = gröt!!

Jag är ju en förskola tis, tors och fredag. Ibland så kommer det ju in vikarier och det gör väl inte mig något förutom att en av dom tar med sig Yoghurt till frukost!! Stör mig på det varje gång hen kommer! Äter förskolan gröt till frukost så är det de som gäller!! Jag tyckte inte om alla gröter när jag började men jag tog bara lite och nu har jag lärt mig att äta alla gröter. Tycker man inte om gröt så mycket så fine ät inte då! Men man behöver inte ta med sig yoghurt! 

5 kommentarer:

  1. Du är inte en förskola utan du är på en förskola ;) De är inget att lägga energi på utan bara acc läget att hen tar med sej youggi till förskolan!

    SvaraRadera
  2. Vad du märker mina formuleringar xD är det gröt så är det! Äter man inte det kan man var utan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rätt ska vara rätt ju =) fast jag skrev ju också fel för du är inte på en förskola utan du är i en förskola! Finns dom som inte gillar gröt :) tja,då kan man käka mackor elr nåt :)

      Radera
    2. Japp och så kan,man ju för äta lite hemma; )

      Radera
    3. Jo de kan man också :)

      Radera