lördag 21 november 2015

Axel Schylström♡

Igår så såg jag på Idol med bästavän & hennes kille :) Jag tycker verkligen att det var helt fel person som åkte ut. Axel var den som verkligen leverade igår.

När han sjung sin egen låt som var speciellt gjord för honom så leverade han verkligen och han förmedlade sina känslor med sina ögon och kroppsspråk! Han är riktigt riktigt bra på svenska, men han var riktigt riktigt bra på engelska igår med! Så jag tycker att Laila hade fel igår när hon sa att låtskrivarna skulle ha skrivit en svensk sång till honom. Jag tycker att Alex's låt är den absolut bästa av alla orignial låtar som dom sjung igår :D

                       Älskar den här låten♡

4 kommentarer:

  1. Alex's låt? Var du trött när du skrev inlägget? Jag tyckte att Simon skulle ha vunnit för enligt mej så var han otroligt bra å jag gillade hans klädsel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Ja jag var nog lite trött :'D alla tycker olika :)

      Radera
    3. Hahaha,märkte de ;) jo å de är ju bra de :)

      Radera