fredag 11 november 2016

Tini - Violettas nya liv

Tänkte ju kolla om filmen gick i Sundsvall idag då jag ändå ska ner och då den har premiär i Sverige idag. Men icke sa nicke den gick inte i Sundsvall :@ blir så irriterad. Så jag kollade upp om den gick i Östersund samma sak där, kollade även i Gävle samma sak även där :@ är väl inte meningen att jag ska se den här filmen :@

Här kommer handlingen:

Violetta återvänder hem efter sin världsturné och möts av oväntade nyheter. Hon inser att hon nu befinner sig i ett vägskäl i livet och tvingas ifrågasätta allt. För att försöka hitta sig själv accepterar hon en inbjudan som tar henne långt hemifrån, här kan hon kanske finna svaren på sina frågor.

I en vacker kuststad i Italien får Tini tillbaka sin kreativtet som artist och inser hur mycket musiken betyder för henne.När hennes dåtid, nutid och framtid kolliderar upptäcker Violetta sitt sanna jag – Tini. Den kvinna och artist som hon alltid varit menad att bli.


Längtar verkligen tills att jag kan se den "/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar