måndag 26 juni 2017

Good Witch

Som ni säkert förstår av inläggets namn så tänkte jag skriva om serien Good Witch 😍 det är en av mina favoriter och jag följer då dom går i USA, då det bara finns säsong 1 & 2 på Netflix här i Sverige 😐 mycket har hänt dom senaste avsnitten  😵 Nick har flickvän och knappt tid för Grace som själv kanske fick en pojkvän i dagens avsnitt 💑 dock så är jag inte så förtjust i han som kanske blir Graces pojkvän 😅 det känns som om han döljer något stort för alla 😵 dock älskar jag att han gör Grace glad och lycklig 💑😍 jag gillar att Sam & Cassie är tillsammans och kan inte vänta och se vad som händer i säsongs avslutningen nästa vecka 😨 spännande spännande 🤗 hoppas verkligen att den blir en säsong 4 😍😍❣


Noah Graces "pojkvän"

Saknar beskyddande Nick 😓

Noah & Grace 🤔


Säsong 3 😍

Nick & Noah

Grace och Nick 😍❣

Japp jag är en #Goodie

Sam och Cassie 💑😍❣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar