söndag 27 augusti 2017

ingenting och allting 📽🎞🎬

Jag och mamma var i Östersund den 5/7 och när vi hade ätit och skulle åka  till Bräcke på glassbaren som efterrätt men det blev inte så för när vi kom förbi biografen så såg jag att dom hade en affisch för Ingenting och allting 📽🎞och sa "den här vill jag se" då sa mamma "den börjar om fem minuter kom så ser vi den" och så blev det 😂



Jag tycker att den är toppen bra och att det kommer att vara en sån här film som jag kan se flera gånger utan att jag blir less på den 😍😍💖💜
Den enda handlingen jag hittade var den här: en tonåring som lever ett isolerat liv eftersom hon är allergisk emot allt, faller för pojken som flyttar in i huset bredvid 💜💜 ni kommer att få länken till trailern med: https://www.youtube.com/watch?v=W_mvhKWtEhk

i huvudrollerna ser vi: Olly: Nick Robinson
                                    Maddie: Amandla Stenberg
                                    Maddies mamma: Anika Noni Rose
                                    sjuksköterskan Carla: Ana de la Reguera
                                    Carlas dotter: Donau Hermosillo

Om ni inte har sett den så tycker jag verkligen att ni ska se den 😍😍😍😍😍💖💜💜💖















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar