måndag 21 september 2009

12/9 o 13/9<3

Lördagen den 12/9 var jag med Nella och hennes lillasyster. Vi passade deras lilla kusin. Vi var först ute och lekte=) och städade i lekstugan=) sedan gick vi in och åt lunch efter lunchen skulle jag å Nellas lillasyster läsa för deras kusin så han somnade. Men det gjorde han inte, så vi fick gå en liten sväng då somnade han så klart=)

Söndagen den 13/9 var jag mest hemma. Jag bakade en kladdkaka efter jag hade gjort det så gick jag och Mikael(lillebror) ner till våran lillkusin som hade fyllt fyra år på torsdagen( de hade förresten Mikael oxå) så han fick en present av mig som han genast började att leka med=) konstigt när det var en bil=). Jag och Mikael fick fika tårta o kakor mums mums=) Efter det gick Mikael hem, jag stannade kvar och "lekte" lite med våran lillkusin och han skulle åka med sin pappa o hämta ved men det ville han inte. För han skulle leka med " Frida ända tills pappa kommer hem igen!" Vi lyckades efter många ansträngningar att övertala honom att åka med sin pappa o hämta ved:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar