torsdag 24 september 2009

En rockig dag! =)

Igår kväll var det rock kväll på Gropa och då gick jag dit med Jennifer. Vi gick så att vi träffade våran kompis Linnea och vi gick tillsammans till Gropa vi tre. Vi överraskade Camila när vi kom dit, ( hon visste inte att jag skulle följa medXD). Jag var med Camila på Gropa och då kom killar som känner Camlia och busade med oss. Rock-kvällen öppnade 19:20 fast den skulle öppnas 19:00, dom spelade ingen Green Day låt, men dom spelade andra bra låtar.

Ja visst ja! När jag skulle gå o handla innan middagen så behövde jag visa leg som jag hade kvar i lägenheten så då fick jag gå tillbaka och hämta det och sedan gå o läggaupp varorna på bandet igen irriterande eller vad? =) Sen när jag gick (äntligen=)) upp med varorna så stannar en gammal gubbe på stigen jag ska kliva upp på o säger: Hej på dig! Vad betyder " Man glömmer aldrig en K-K?. Jag höll på att börja gapskratta men höll inne med det! ( som tur var!) Då svarade jag istället: Man glömmer aldrig en klasskamrat! Då sa den gamla gubben: Jaha. Sen gick han till affärren=). Jag hade min gamla klasströja på mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar