söndag 11 april 2010

Helgen

I helgen har jag och min lillebror varit hemma själva och det har ju faktiskt fungerat ganska bra det! Okej då vi har ju bråkat men det har aldrig blivit riktigt så där hetsigt som när mammma och Mats är hemma konstigt jaja:-) På kvällarna har vi sett på film ;P Igår kväll såg vi på Hundhotelet fast den heter inte så egentligen (x men jag orkar inte gå och hämta den och kolla vad filmen heter(x Just nu sitter jag uppe ensam inte så konstigt med hur tidigt Mikael går och lägger sig, inte för att det är något fel med att gå och lägga sig tidigt men jag har alltid varit lite av en *nattuggla* som jag och Julle brukar säga!Gud va jag saknar Julle och Nella just nu :/ måste snarast vara med dom annars vet jag inte hur jag typ ska överleva:/ Aja det går ju inte när jag är så här förkyld iallafall! Men men sen efter förkylningen så fungerar det och då är det bara tiden som jag och Julle är hemma som räknas! Men nu kan jag inte äns prata med Julle på msn eftersom hon också har gått och lagt sig nu :/ vad är det med allt folk ikväll ingen som är social? Kanske också snart går och lägger mig och skriver på en ny berättelse. Men men man får se hur man gör till veckan om jag blir hemma eller om jag åker till Bollnäs. Aja vi får se!

Just nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på: Aly & AJ - LIke Whoa. Det är en bra låt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar