torsdag 8 april 2010

saknar gummsan :´(

nu har det hänt ganska mycket sedan jag senast bloggade och det är inte så himla konstigt (x 20/3 var det familjedag på Mosjön och det var hur härligt som hellst! Solen sken hela dagen. Sen på kvällen då gick jag ner till fam. Olhsson och fick en mössa av Helen som är jättefin.

Den 11/3 var farfars begravning.

Den 17/3 var vi ute hela programmet i en typ pulkbacke som efter ett tag ingen av oss ville åka i för det var så hårt och för att det var flera som gjorde illa sig där.

Den 18/3 firade jag och Emil tre månader och på programmet så kom det en polis och hälsade på och pratade om droger och sånt ^^ riktigt tråkigt.

Visst ja den 22/3 sålde jag, Sandra, Samantha och Sofia(pryo) kakor till brandmännen men det var bara en brandman som köpte.

Den 24/3 hade den roligaste gympa timmen på hela året! För att vi hade basket! Super kul! Sen var det Tuppz som är en danskrog typ som brukar ha taco buffé ibland och då var jag lite med Emil tills han ville åka tillbaka till boendet. Jag stannade kvar och var med Joel, Tess och Jerry (-: Det var jättekul på Tuppz xD

Den 25/3 speklade jag, Jennifer och Elisabeth fia med knuff Jennifer vann, jag kom tvåa och elisabeth kom trea

Nu för dagarna har jag jättetråkigt för det första är jag jätteförkyld och för det andra så saknar jag min gummsa som är i Spannien nu ;P Snart är det också slut på påsklovet jag tror att jag tar ett extra långt lov och stannar hemma en vecka till xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar