söndag 28 februari 2010

En rolig middagsgäst :P

Vi har nyss ätit fisk och potatis ingen höjdare för mig. Men men det funkar iallafall. Mamma och lillebror skulle åka till kyrkan så mamma typ sprang runt och kollade efter saker. Jag satt kvar själv och åt så såg att något "svart" kom gående från min tallrik. Men det var inte någon "svart" sak utan det var en nyckelpiga! Mamma blev rädd för den lilla söta nyckelpigan! Har vara konstig i magen hela dagen hoppas verkligen att det går över tills imorgon annars får jag något fel! Jag vill åka ner till Bollnäs imorgon igen vill inte vara hemma :( För om jag är hemma kan jag inte träffa De tre musketörerna eller alla mina andra kompisar saknar dom bara jag åker hem över helgen :( hur i hela världen ska man kunna vara utan dom i en hel vecka då?????????? Säger bara det att då kommer det var jättejobbigt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar