fredag 5 februari 2010

Oj vad länga sedan!!!!

Nu har jag äntligen fått till mitt nätverk! Det har hänt jätte mycket sedan senast jag bloggade :P
Den 23/1 åkte jag, mamma och Emil till Sundsvall men vi kom bara till Stöde för det blev fel på hjullagret på mammas bil då. Det var jättekul (not). Eller vi kom lite längre än till Stöde så vi kröp fram med bilen till E14 - baren där vi väntade på Mats. Vi åt lunch där och så köpte jag två påsar med kolanappar och en ask med hårda godisar och på locket var det Timrå Red Eagles märket på :P Det är ett jättebra hockey-lag :P Sedan efter ett tag så kom Mats och hämtade oss med kingcabben, då blev det ju också en rolig bilfärd hem! Mats bara bråkade :P Också finns det ju bara två vanliga stolar i den så jag och mamma fick sitta bak på typ tältstolar:P man fick väldigt ont i rumpan då:P det var iallafall skönt att komma hem:P

Den 29/1 åkte jag hem till Emil och var hos han hela den helgen. Det var jätteroligt. Träffade hans bröder och mamma. Fast jag var nog lite nervös innan men det gick ju jättebra:P sov typ hela fredagskvällen:P Medans Emil spelade dator och kollade på tv. På lördagen gjorde vi inte så, jo jag träffade hans bröder och så såg vi på sommaren med Göran och Dirty Dancing<3<3<3 Sommaren med Göran var lite svår att förstå men den var bra iallafall, Dirty Dancing fick jag nästan tvinga Emil att se xD men han gjorde det iallafall<3<3<3 På söndagen så gick vi till ett café och när vi gick därifrån så gick vi in på en mack och lånade två filmer det var: Baksmällan och Imagine THAT. Båda filmerna var jättebra rekomenderar andra att se på dom xD

Det har hänt mycket mera också men jag fortsätter att skriva det imorgon:P God natt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar