tisdag 16 februari 2010

Kvällen o lite annat (-:

Nu ikväll har jag varit med Emil, Peter och Joel(-: Vi hade jättekul som vanligt eller jag tycker ialf det trivs så himla bra i deras sällskap (-: Och ikväll var jag lite nere från början men som vanligt så muntrar dom upp mig utan att veta om det. Vi har inte gjort något speciellt alls bara drivit runt här på Framnäs, men det går jättebra det också det är så skönt att dom också bor här på Framnäs. Visst blir det lite flamsigt ibland men vad gör det? Det gör inte mig något alls. Vad skulle jag göra utan Peter, Joel och Emil ibland på kvällarna? Det vill jag inte vet hur det skulle vara (-:
Ibland så tänker jag hur det skulle ha varit om jag inte började här i Bollnäs utan börjat på Nordvik i Härnösand? Visst skulle ha haft lite mindre hjärtesorg men ändå
(-: Trivdes bättre här i Bollnäs än i Nordvik alltså när jag var på praktik om jag tänker efter så(= Mycket bättre personal är det här i Bollnäs också för man fick inte lära sig något på boendet i Härnösand(=

Emil, Peter och Joel betyder så himla mycket för mig <3<3<3 Vill inte att något ska hända någon av dom :´(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar