onsdag 17 februari 2010

Undra vad det är med mig!!!

Undra vad det är med mig den här veckan :´( Är deppig nästan hela tiden! Vill inte vara det men har riktigt ingen att prata om det här med tror jag:´( Jovisst finns det flera personer jag kan prata me men inte riktigt om det här.

Ikväll har jag städat mitt rum på boendet innan Joel och Emil kom också! Jag brukar städa på onsdagar, men brukar nästan aldrig vara klar innan dom kommer. Duktig jag är(Not) Var mest med Joel och Emil ikväll men det är lika roligt det :P

Imorgon ska det ialf bli kult att åka till Pionen med Sandra och Cattis på programmet så jag får ialf träffa små gulliga barn<3<3<3 Det brukar ju pigga upp mig <3<3 Ack ack hoppas det hjälper lite ialf :´(

Ett plus är ju att jag längtar tills helgen då jag ska vara hos min ena bästis Nella<3<3<3<3 Dit längtar jag så himla mycket nu (= Då får jag träffa en Chillaunge och Valdemar =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar