torsdag 30 december 2010

dagen

idag har jag och Mikael städat i köket som för en gång skull ser ganska så fint ut och det är mest tack vare mig eftersom jag ryckte upp mig själv ifrån datorn när jag väl hade satt mig där och skrek och bråka på lillebror när han satt sig framför tv:en/datorn!! x'D men lite rast och vila tog vi allt :D såg ut som värsta bombnedslag när vi började och när vi slutade såg det ut så här:

& så har Mikael sprungit ( eller gått då xD) ut och in och tvättat ute i verkstaden^_^. Vi har fortfarande mycket tvätt kvar vi fortsätter nog med det imorgon också. Nu är det snart nyår då :) då ska man på fest på Träffpunkten haha undra hur det kommer att sluta den här gången då xD blir så himla roligt i den här underbara lilla byn ibland när det händer mycket ;D jag ska väl fortsätta att röja på mitt rum imorgon. Sen vet jag inte vad jag ska göra mera ;D Eller först och främst ska jag se hur jag mår eftersom jag börjar att känna mig konstig i min förbannade magen nu igen!!! Avskyr att vara konstig i magen!! Det är inte alls kul ju :( Men aja -.- Glömde nästan bort att skriva att Mikael också har varit över på affären idag och pantat burka/flaskor och sen när han kom hem så fick han ta med sig trettio kronor och gå över och köpa en chokladkaka åt mig ;D & han gjorde det också =) han är snäll han min älskade lillebror :D

Sen på kvällen så kom mamma hem och då åt vi pannkakor med glass och sylt samtidigt som vi höll på med min dator som hade fem trojanska hästar i sig inte konstigt att det har gått så jävla segt ett jävla bra tag men nu går det ganska så snabbt när jag skriver så hinner inte bokstäverna med för jag skriver så snabbt xD nej nu snart ska jag lägga mig och sova och se om magen inte blir bättre tills imorgon och så att man inte får migrän igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar