fredag 24 december 2010

Lov

ja idag har det varit julafton då och nu var det ett tag sen jag skrev här igen -.- aja kan ju berätta om dagen, gårdagen och dagen före det iallafall. Just nu sitter jag här i mina nya mjukisbyxor och lyssnar på Miley Cyrus- Who Owns My Heart :) den är bra.

Den 22/12 åkte jag, mamma och Mikael tills Sundsvall för Mikael skulle till något med tandställning att göra vet inte vad riktigt men något var det iallafall. Först åkte vi in till stan för att handla julklappar. Sen efter ett tag så fick Mikael gå upp till det där med tandställningen själv så handlade jag och mamma julklappar till honom :P Vi hittade ganska så mycket och så hittade vi ett par mjukisbyxor och tre par strumpor till mig... Vi köpte och julklapp till min lilla gulleunge Axel: mjukisbyxor, t-shirt och strumpor med Ben 10 på :P Sen vet jag inte vad vi gjorde men vi möte iallafall upp Mikael efter ett bra tag efter det :O total minnesförlust alltså! Men aja sen åkte vi på Max och åt och sen åkte vi till en djuraffär och kollade på fiskar, kaniner och hamstrar och jag blev dökär i en av hamster! Så himla söööt! Bild på den kommer senare! :D Sen så åkte vi till moster Siv och hälsade på :D Vi var där i en timme :O Rätt så kul att sitta med när mamma och Siv kollade på Bonde söker fru! XD Alltså ibland så pratade dom mera än bönderna på tv:en xD Sen åkte vi hem och la oss och sov......

23/12 städade vi typ hela dagen iallafall jag och min lillebror. Fast vi hämtade i mycket ved också. Orkar inte förklara mera vad vi gjorde den dagen......

24/12 julafton! har fått hämta mera ved och sånt^^ Sedan såg man på Trolltyg i tomten skogen sedan fikade man och sen bytte man om till typ fin kläder och åkte till bonus faster och åt middag och fick julklappar. Jag fick godis, presentkort, parfym, kläder, ett knivsätt och manga böcker :D bild kommer kanske senare på grejerna! Får se :P sen fikade vi igen och satt och pratade ;D Efter ett tag då så åkte vi hem och sen dess har jag bara suttit vid datorn xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar