söndag 12 februari 2012

hihi

i fredags åkte jag med tåget hem såklart så var det försenat men kom hem eller till Ånge en rimlig tid =) kom till Ånge ungefär tolv direkt då så gick jag till Lövträdet och hälsade på där =)) barnen blev glada det märktes =)) & så fick jag gosa med min lillprins =)))) var där i ungefär två timmar innan jag gick till bussen =))) sedan när jag kom hem så mötte jag mamma i dörren & så följde jag med henne på affären och handlade =P
igår (lördag) gjorde jag inte så mycket förutom att vara med lillebror och kolla på Criminal Minds och bara må gött =D vi var ut med hundarna så klart också & jag  bakade choklad bollar som är jättegoda =DD

idag söndag har jag inte gjort så mycket ännu :P har inte orkat bilder kommer i ett senare inlägg för det är så jävla segt nu -.-'  hörs senare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar