tisdag 14 februari 2012

alla hjärtans dag =)

ja idag har det varit alla hjärtans dag och det har inte hänt så mycket speciellt idag men man har ju blivit glad för det fina sms:et som man fick till svar av Pia hon jobbar där jag har varit och praktiserat =)) men har varit upp på bilden och gjort massa tok ;)) här får ni en länk till bloggen vi har på bilden =))

http://individuelltval.skolbloggen.se/ kika gärna in och kolla på allt tok vi gör =)) på rasten gick jag, hjärtat (Sofia) & Camilla till Sibylla och käkade =P  har jämnt jävligt kul på bilden =D blev bjuden på middag av Jossan så då fick jag äta inne med tjejerna =)) blev kvar där hela kvällen ungefär =)) vi åt glass och hallon mums så gott det är =D jag och Anna kolla på Jeff Dunham och skrattade hur mycket som helst har lite halv ont i magen nu ;))  nu har jag varit inne hos mig ett tag och tar det bara lugnt och hoppat mellan att lyssnat på: Lillasyster - nu har jag fått nog av dig & håll om mig - Nanne Grönvall =DD

hoppas ni har haft en toppen alla hjärtans dag =)) för det har jag haft =)) kommentera gärna :)) här får ni en fin bild ifrån imorse:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar