lördag 16 mars 2013

Älskade vän

För två år sedan den här tiden 21:40 så rasade hela min värld och många andras ihop "/
Jag kommer så väl ihåg vad som hände: jag och Emelie satt och kollade på tv, Emelie skulle gå ut och röka sista ciggen innan vi skulle sova.
Hon gick ut och kom in igen ganska snabbt och stängde dörren försiktigt då visste jag att det hade hänt något för hon brukar smälla igen dörren.
När hon kom in till vardagsrummet såg  jag att det verkligen hade hänt något och hon säger: Lina sa att Joel har tagit självmord! Vi börjar att grina båda två. Han hade ju sagt till oss några gånger men vi trodde aldrig att han skulle göra det. "/
man kan inte tänka sig att det var två år sedan det här hände "/ när jag tänker på det så känns det som det hände igår "/ jag saknar verkligen Joel "/ det vet jag att flera gör <3 älskar dig nu&alltid Joel Carlsson <3 du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

3 kommentarer: