tisdag 23 april 2013

Johnny og Johanna

Har hittat igen en bra serie som jag har sett på sommarlovsmorgon förra året och ett år tidigare men då har den varit dubbad till svenska visst man förstår bättre vad dom säger då men det blir ändå inte samma. Så nu ser jag den på norska på youtube :) finns så man kan köpa den på cdon.com men det krånglade när jag skulle beställa så får försöka en annan gång! Men serien som jag har hittat igen heter: Johnny og Johanna :) (fast det kanske ni redan hade listat ut)  här kommer handlingen på serien:
Den handlar om en kille som heter Johnny som har mist sin mamma. Hans pappa träffar en tjej och Johnny och hans pappa flyttar hem till henne. Hon har en dotter som heter Johanna. Johnny får först av allt en ny ovän, sedan blir han kompis med ovännen Konrad. Finns två som har spelat Johnny i serien och det är: Nikolai I. K. Djupesland &  Michael Hansson. Men det är bara en som har spelat Johanna & det är: Maiken Kolle Riskild :) ni får väl kolla på den serien om det är något för er men jag gillar den serien mycket :) många kanske tycker att den är barnslig men då får dom göra det jag bryr mig faktiskt inte om det! Alla har fan olika smaker!  

5 kommentarer:

  1. Hejsan. Jag älskar också Johnny og Johanna. Finns dom med svenskt text? Var beställde du Johnny & Johanna!? Tacksam för svar. Amanda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Amanda, nej tyvärr så finns det inte med svensk text, jag beställde ifrån cdon.com. Dom är bara på norska men om man har text på då så går det ganska bra att förstå också =) kul att någon mera älskar Johnny og Johanna =)

      Radera