torsdag 4 april 2013

Toppen dag! 03/04

Har haft en toppen dag idag :D har varit hos fam Högberg och haft det grymt mysigt & roligt hade så tur när jag skulle gå till dom så höll bonusfarmor på att packa ut i bilen för hon skulle åka till Ljungdalen igen så då fick jag åka med till fam Högberg =) grymt mycket skoteråkning blev det idag :) mycket skratt blev det med idag :) ja vi gjorde så mycket så jag orkar inte skriva om allt men skönt väder var det ute på sjön med :) satt ute på sjön i soffan :) god mat fick jag med :) nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon när vi ska åka till Sundsvall =) <3 godnatt alla därute i världen :)

5 kommentarer:

  1. Verkar som att de blev skoter åkandet för dej hela veckan =)

    SvaraRadera
  2. jamen du åkte väll nåra dagar i veckan elr??

    SvaraRadera