fredag 19 juli 2013

Promenad

Höll på att somna framför tv:en tidigare ikväll 18/7 så då tog jag på min en tröja och skor och gick en promenad med Bosi, vi gick ner till Strucken så fick Bosi bada, dock hade jag inte tänkt på att det var så lite vatten så fick stå ute på en sten så han kunde simma lite, så när Bosi var klar fick jag också en liten badtur fast bara med ena foten, men men. När vi var påväg hem så fick Bosi träffa en liten valp eller liten och liten den var 17 veckor och jag trodde inte att det var Bosi jag var ute med då :O han var så lugn och busade bara lite med valpen. Valpen fick halv luta sig på Bosi's rygg och Bosi gjorde inget! Valpen blev väldigt busig Bosi blev väl lite mindre busig men busig blev han, valpen nafsade till och med Bosi på ena örat och han brydde sig inte :)

2 kommentarer: