fredag 19 juli 2013

tårarna bara rinner =( 18/7

Åh min hjärta brister =(
En kompis till mig & mamma & hennes karl åker till veterinären med deras hund(Doris) för hon har haltat till och från och får ett chockbesked =(

hunden (Doris) hade båda knäskålarna ur led, krokiga lårben så en operation skulle inneburit att man måste kapa lårbenen och bygga om knäskålarna. Vetrinären kunde inte rekomendera operation så vi var tvugna att ta det tunga beslutet att våran älskade Doris skulle få somna in. 

Tårarna bara rinner på mig nu får se när jag somnar inatt :(  bara att se bilden på kompisens karl när han står och kramar om Doris och man verkligen ser hur ledsen han är börjar man ju stört grina själv. fyfan vad orättvis livet är! Sjukt fin är Doris med ju =( hon hann inte ens bli 2 år =(  vila i frid vackrast Doris <3
Glömmer aldrig dina busupptåg när jag & Nella var där och hälsade på <3

1 kommentar:

  1. Förstår hur du känner dej♥♥♥♥ skickar massvis med kramar ♥♥♥♥

    SvaraRadera