lördag 1 augusti 2015

Mötet med Bjarne Elvsgård

Okey nu ska jag skriva om när jag äntligen fick träffa Bjarne Elvsgård :D det var efter Corroded's spelning på Ljunganrocken :D jag var lite halv spänd på att träffa honom men allt bara rann när det första han säger är: jag har bara sett lite att du skulle hit ;) sen så undrade han om det var bra och om jag hade tyckt om spelningen :D det hade jag gjort såklart :D sen när han skulle skriva  autograf så blev det mycket med ölen och skriva, så då frågade han vakten om han kunde hålla i ölen åt honom då flinade han och sa: vakten dricker öl!! Och så pekade han på vakten och skrev autografen och flinade hela tiden :D träffade även Jens och fick autograf av honom med :D Jens kommentar när han hade skrivit sin autograf var rätt rolig: oj vad litet jag skrev :'D här är det någon som har skrivit stort xD i Corroded är Jens och Bjarne mina favoriter :'D det var typ väldigt fränt och kul att möta Bjarne :D Jens har jag ju träffat flera gånger ;D 

1 kommentar:

  1. No bilds,men kul att du fick uppleva nåt roligt iaf :)

    SvaraRadera