söndag 7 februari 2016

Baby Daddy

För ett bra tag sedan så började jag att se på ABC Familys komedi serie Baby Daddy och jag är helt fast :)


Är inne på fjärde säsongen nu :)


 Älskar verkligen dynamiken mellan alla i hela serien :) Emma är ju så himla söt :)

Emma i säsong 1 avsnitt 1
Serien handlar om ungkarlen Ben som bor i en ungkarls lya med vännen Tucker och hans bror Danny. Deras liv vänds uppochner när det står en BEBIS på dörrmattan! Det visar sig att det är en ex-flickvän till Ben som har lämnat bebisen (Emma) där. Efter mycket funderingar och känslor så bestämmer sig Ben att behålla bebisen Emma. Han får hjälp av Tucker, Danny, sin något överbeskyddande mamma Bonnie och hans tjejkompis Riley :)

Här nedanför kommer några bilder ur serien :)

Första blöjbytet för pappa Ben

Jag älskar dig Emma - Ben

Emma och farbror Danny

Första gången själv

Har hon det roligt? - Danny

Kolla vad pappa kan göra - Ben till Emma

Jag kan inte lämna bort henne jag älskar henne - Ben till Tucker & Danny
Riley, Ben & Emma

Riley, Emma & Danny

Far & Dotter

badtajm pappa Ben i skumskägg 

Godnatt Emma - Ben, Danny & Tucker

Skumskägg

Danny, Emma & Riley

Ben & Emma

Om det ska vara någon med Riley så ska det vara någon av Wheeler grabbarna

Coolingar

filmmys
  I huvudrollerna ser vi:

Ben Wheeler  - Jean- Luc Bilodeau
Danny Wheeler - Derek Theler
Bonnie Wheeler - Melissa Peterman
Riley Perrin - Chelsea Kane
Emma Wheeler - Kayleigh Harris & Sura Harris

Om serien låter intressant tycker jag verkligen att ni ska kolla in den :D Säsong 1 & 2 finns på Netflix :) Det finns fem säsonger av serien än så länge :) Dom har precis startat säsong 5 i USA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar