lördag 2 april 2016

Jamie Lynn Spears

Ibland förstår jag inte hur Jamie Lynn orkar med alla desperata fans av hennes ungdomsserie som lades ned för över tio år sedan, när dom skriver på ALLA hennes bilder på hennes dottor Maddie, typ såhär: varför ler hon som förstörde Zoey 101 för oss? Hon förstörde Zoey 101 för oss hon ska inte le.
Allstå hur korkade får man bli? Jag tyckte/tycker själv om serien MEN jag skriver INTE så på Jamie Lynns bilder på Maddie, serien var ju påväg att ta slut ett tag INNAN Jamie Lynn blev gravid!! Tycker verkligen att dom ska få in det i sina korkade hjärnor dom som skriver sånna dumma saker på bilderna på Maddie! Tycker inte ni att det är roligt att Jamie Lynn har ett öppet Instagram konto istället för ett låst? Hon kanske inte läser alla kommentarer men ändå ibland kanske man inte orkar med att få alla dom jobbiga kommentarerna! Tidigare hade hon ett eget konto på Instagram för Maddie men tog bort det för att den blev nästan bara såna där kommentarer, hur tänker folk egentligen?!? Blir så himla arg när dom skriver så!! Då tycker jag inte att dom är "riktiga" fans till Jamie Lynn och då kan dom bara dra ifrån hennes Instagram.

Kolla här vad ung hon var i serien som gick från 2005 till 2008!


Jag fräste ifrån åt en som hade skrivit en sådan kommentar på den här bilden som ni ser här nedanför.

Efter någon timme svarade hon till alla som hade sagt åt henne att det var ett SKÄMT!!!! Men det tror jag inte på för fem öre! Ett skämt ska vara roligt och man ska inte SKÄMTA om sånt som hon gjorde!!! Jamie Lynn kan ju faktiskt också bli ledsen, hon är ju också bara en människa!! 

Här nedanför kommer några fina bilder på Maddie och Jamie Lynn :) det var allt för mig tack och hej!

Ifrån Jamie Lynns bröllop



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar