lördag 16 april 2016

The Huntsman: Winters War - spoiler

I tisdags så var jag och mamma på bio och såg The Huntsman: Winters War. Jag tyckte att den var riktigt bra film :D Men det är en sak som inte går ihop med uppföljaren då frun är död men hon dör inte i den här filmen så då måste  (kanske?) det komma en till emellan :)


Ifall det kommer en till så ska jag definitivt se den med :D Men åter till inläggets handling vilket är filmen jag och mamma såg i tisdags :) Här nedanför kommer den bästa handlingen som jag hittade:

Ett krig mellan rivaliserande drottning systrar Ravenna och Freja eskalerar, Eric och Sara är medlemmar i Huntsmen armén för att skydda Freja, försöker dölja sin förbjudna kärlek samtidigt som de bekämpar Ravennas onda avsikte.

Lägger in länken till en av trailerna till filmen med :)

https://youtu.be/F2-_OQL9fBk

Jag rekommenderar filmen starkt :D Den får tio av tio i poäng skalan :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar