måndag 16 maj 2016

Hästar :)

Idag skulle jag kolla om Dixie hade alla skor på, då hon är riktigt duktig på att tappa skorna ;) då vi skulle få dit en hovslagare idag, men Dixie hade alla skor på som tur var :)

Fina Dixie 
Både Dixie och Bowie var keliga :) kollade även lite efter Åttans grimma i hagen och då hade jag Bowie efter mig som en hund :P var riktigt mysigt att vara ute i hagen ett tag med dom :) hade kunnat stanna kvar där i timmar =)
Finaste Bowie 

Myste ganska mycket med Dixie men hon var inte lika länge runt mig som Bowie var :) märks att dom står ute dygnet runt :) Dom är inte lika mycket intresserad av höet :) Bowie och jag små busade medans dom andra stor hästarna stod och åt :) Var mysigt :)
Sedan när vi  (jag o mina arbetskamrater) skulle ta in hästarna frågade jag Bowie om vi skulle gå in och han gnäggade till svar :) Åh vad jag tycker om den här hästen :)  Här kommer lite bilder =)

Keliga Dixie 

Bowie myser :)


Dixie's öga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar