lördag 21 maj 2016

The O.C.

Hm jag skulle se på en trailer för en film, kommer inte äns ihåg vilken nu ;) men det slutade med att jag såg hur många klipp ifrån The O.C. och att jag såg ett spännande avsnitt flera gånger (4×15) och sen så har jag kollat på bilder och lite mera klipp ifrån The O.C. :)


Undra om jag ska fortsätta att se om The O.C. :)
Kolla vad små dom ser ut :)



I serien är Ryan och Seth tillsammans med ett gäng tjejer men jag tycker att Ryan passar bäst med Marissa och att Seth passar bäst med Summer :)

Seth och Summer 

Ryan och Marissa
Här kommer en bild från avsnittetsom jag såg (spoiler om ni inte har sett!!)

Stackars Ryan 
Jag älskar kemin mellan huvud karaktärerna :) Den  här fina bildenkommer från deras student :)

Seth, Summer, Ryan och Marissa :)
Man märker hur mycket pojkarna  (Ryan och Seth) växer upp under säsongerna :)

Säsong 1

Säsong 4
Jag verkligen älskar slutet på The O.C. :)  Ryan kommer ut från ett hus han håller på att bygga  (spoiler!!!!) han utbildade sig till arkitekt. När han kommer ut från huset ser han en ung pojke som påminner honom väldigt mycket om sig själv :) pojken ser uppgiven ut och sitter vid en telefon box med cykeln bredvid sig, så Ryan säger - Hey kid, you need any help? =) alltså känslorna då :) här nedanför får ni länk till youtube till scenen :)

https://m.youtube.com/watch?v=YOjytlQteCk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar