torsdag 10 december 2009

10/12 - 09 om min dag:-)

08:45 åkte jag, Emilia, Jennifer o Cattis till ett dagis som heter Pionen och var med när dom hade sångsamling o vi sjung med alla barnen:-)Vi sjöng Lucia sånger xD Barnen var såååååååååååå gulliga:-)Sen fick vi följa med ut o passa barnen medans dom vuxna stod inne o pratade xD Okej då det var en vuxen ute också xD Då lekte jag, Emilia, Jennifer o Cattis med en liten kille som ville leka kurragömma med oss:-) Han räknar så gulligt så här räknar han: 1,2,3,4,5,6,7,8 o 100xD Efter det så skulle dagisbarnen träna till sitt Luciatåg som dom ska ha på måndag:-) Efter det så behövde vi åka tillbaka till skolan för nån av dom andra lärarna behövde bilen:( hade gärna varit kvar en halv timme till:-)

På eftermiddagen så pysslade vi på programmet:-)Jag gjorde ett armband som jag har på mig nu:-)Har gjort väldigt många armband:-)Just det här armbandet fick färgerna röd/blå:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar