lördag 26 december 2009

Me Paulina o Nella:-)

Den 20/12 var jag hos min bästis Nella. Jag gick dit(duktig jag är då) gick klockan 14:14 och var framme hos Nella ungefär 15:00xD först gick jag upp till Nellas rum o hon visade en affisch med New moon o Twilight på:-). Både hon o jag gillar dom filmerna:-) fast vi har ju bara sett på Twilight xD
Efter vi hade fixat lite där uppe så gick vi ner o då hjälptes jag, Nella o Paulina åt att duka bordet för deras pappa var nästan klar med maten vi åt pannkaka det var gott(som vanligt.)
Efter vi hade ätit så såg vi på Twilight den filmen är så bra:-). Efter vi hade sett på filmen gick vi ner o såg på julkalendern:-). Sen gick vi upp o såg på dom tre första avsnitten av: Flight 29 Down. Mitt i när vi såg på dom avsnitten kom Paulina upp med glassbägare till mig o Nella:-). Efter det så kom mamma o hämtade mig det var lite tråkigt att åka hem när jag inte har träffat dom på så länge:´( Men när jag kom hem så var storebror Linus där o det var roligt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar